|
|
Дрезина ДГКУ |
Дрезина ДГКу виробництва Тихорецького машинобудівного заводу ім. Воровського призначена для ремонту залізничної колії: перевезення елементів верхньої будови колії та робітників, виконання вантажно-розвантажувальних робіт. Може використовуватись для маневрових робіт.
Дрезини ДГКу випуску 70-80х років оснащенні двигунами У1Д6-250ТК-С4 (У2Д6-250ТК-С4) з малим ресурсом до капітального ремонту, великими витратами паливо-мастильних матеріалів, та гідропередачею УГП-230 яка має великі габарити та металоємність.
В кабіні знаходиться трансмісія та гідропередача, що створює шум та вібрацію при роботі та займає корисну площу кабіни. Не передбачено опалення кабіни та обдув вікон.
При модернізації дрезини ДГКу ВАТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" проведена:
- Заміна двигуна У1Д6, який випускався на дизелебудівних заводах в Єкатеринбурзі та Барнаулі, на двигун ЯМЗ 238М2-2 Ярославського моторного заводу з метою економії паливо-мастильних матеріалів і збільшення терміну експлуатації двигуна.
- Заміна гідропередачі УГП-230 Калужського машинобудівного заводу на гідропередачу вітчизняного виробництва "Львів-3" Львівського заводу гідромеханічних передач і реверс-редуктор виробництва ВАТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод".
- Заміна генератора ЕСС-91-4М виробництва Вірменії на генератор вітчизняного виробництва типу ГС250-SВ4, який випускається в місті Каховка.
- Збільшення об'єму кабіни з метою перевезення пасажирів в кількості 8 чол.
- Встановлення сучасних пультів управління дрезиною, сидінь для обслуговуючого персоналу та пасажирів, утеплення кабіни.
- Встановлення зварювального трансформатора для виконання зварювальних робіт.
- Встановлення опалювального агрегату для обдува смотрових вікон і обігріву кабіни.
- Встановлення системи обмеження вантажопідйомності кранової установки.
- Реконструкція кабіни і капоту двигуна. Кабіна має сучасний дизайн з великою площею вікон що покращує обзір. Обшивка та підлога кабіни виконана з сучасних матеріалів, які відповідають правилам протипожежної безпеки та санітарії.
Порівняння технічних характеристик приведено в таблиці.
Технічні параметри
|
Дрезина ДГКу |
Дрезина ДГКу - модернізована |
Двигун |
У1Д6(У2Д6)-250ТК |
238М2-2 |
Потужність (кс) |
230 |
240 |
Розхід палива (г/к.с.год) |
168 |
157 |
Розхід масла (г/к.с.год) |
3,5 |
0,8 |
Ресурс двигуна до капітального ремонту (мотогодин) |
3200 |
10000 |
Гідропередача |
УГП-230 |
ГМП "Львів-3" |
Число ступенів швидкості |
2 |
3 |
Потужність (к.с) |
230 |
230 |
Заправочна ємність (л) |
180 |
20 |
Реверс-редуктор |
- |
1106.03.05.000 |
заправочна ємність (л) |
- |
20 |
Пасажиромісткість кабіни (чол) |
2+2 |
2+8 |
|
Дрезина ДГКу |
Дрезина ДГКу - модернізована |
|
|
|
|
|
|
|
Модернізована дрезина є тяговою одиницею при транспортуванні по перегону платформи масою 60000 кг, при маневрах - 300000 кг і може бути використана для живлення електроенергією споживачів змінного струму напругою 380/220В, частотою 50 Гц, у тому числі шляхового і зварювального устаткування.
Споживачами дрезини є підприємства "Укрзалізниці" і підприємства, що мають власний залізничний транспорт.
|