Івано-Франківський
локомотиворемонтний
завод

Головна > Послуги > Моденізація дрезини ДГКУ

Дрезина ДГКУ

Послуги

Ремонт
Модернізація
 

Дрезина ДГКУ

Дрезина ДГКу виробництва Тихорецького машинобудівного заводу ім. Воровського призначена для ремонту залізничної колії: перевезення елементів верхньої будови колії та робітників, виконання вантажно-розвантажувальних робіт. Може використовуватись для маневрових робіт.

Дрезини ДГКу випуску 70-80х років оснащенні двигунами У1Д6-250ТК-С4 (У2Д6-250ТК-С4) з малим ресурсом до капітального ремонту, великими витратами паливо-мастильних матеріалів, та гідропередачею УГП-230 яка має великі габарити та металоємність.

В кабіні знаходиться трансмісія та гідропередача, що створює шум та вібрацію при роботі та займає корисну площу кабіни. Не передбачено опалення кабіни та обдув вікон.

При модернізації дрезини ДГКу ВАТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" проведена:

  1. Заміна двигуна У1Д6, який випускався на дизелебудівних заводах в Єкатеринбурзі та Барнаулі, на двигун ЯМЗ 238М2-2 Ярославського моторного заводу з метою економії паливо-мастильних матеріалів і збільшення терміну експлуатації двигуна.
  2. Заміна гідропередачі УГП-230 Калужського машинобудівного заводу на гідропередачу вітчизняного виробництва "Львів-3" Львівського заводу гідромеханічних передач і реверс-редуктор виробництва ВАТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод".
  3. Заміна генератора ЕСС-91-4М виробництва Вірменії на генератор вітчизняного виробництва типу ГС250-SВ4, який випускається в місті Каховка.
  4. Збільшення об'єму кабіни з метою перевезення пасажирів в кількості 8 чол.
  5. Встановлення сучасних пультів управління дрезиною, сидінь для обслуговуючого персоналу та пасажирів, утеплення кабіни.
  6. Встановлення зварювального трансформатора для виконання зварювальних робіт.
  7. Встановлення опалювального агрегату для обдува смотрових вікон і обігріву кабіни.
  8. Встановлення системи обмеження вантажопідйомності кранової установки.
  9. Реконструкція кабіни і капоту двигуна. Кабіна має сучасний дизайн з великою площею вікон що покращує обзір. Обшивка та підлога кабіни виконана з сучасних матеріалів, які відповідають правилам протипожежної безпеки та санітарії.
  10. Порівняння технічних характеристик приведено в таблиці.

    Технічні параметри Дрезина ДГКу Дрезина ДГКу - модернізована
    Двигун У1Д6(У2Д6)-250ТК 238М2-2
    Потужність (кс) 230 240
    Розхід палива (г/к.с.год) 168 157
    Розхід масла (г/к.с.год) 3,5 0,8
    Ресурс двигуна до капітального ремонту (мотогодин) 3200 10000
    Гідропередача УГП-230 ГМП "Львів-3"
    Число ступенів швидкості 2 3
    Потужність (к.с) 230 230
    Заправочна ємність (л) 180 20
    Реверс-редуктор - 1106.03.05.000
    заправочна ємність (л) - 20
    Пасажиромісткість кабіни (чол) 2+2 2+8

    Дрезина ДГКу Дрезина ДГКу - модернізована

    Модернізована дрезина є тяговою одиницею при транспортуванні по перегону платформи масою 60000 кг, при маневрах - 300000 кг і може бути використана для живлення електроенергією споживачів змінного струму напругою 380/220В, частотою 50 Гц, у тому числі шляхового і зварювального устаткування.

    Споживачами дрезини є підприємства "Укрзалізниці" і підприємства, що мають власний залізничний транспорт.

 
 
 

Головна > Послуги > Моденізація дрезини ДГКУ

 
 
Hosted by uCoz